2013 Postavy a frakce

Oáza

Oáza je zárodkem nové civilizace. Novým začítkem pro lidstvo. Bezpečným místem uprostřed vražedné Pustiny. Nebo to aspoň tvrdí její zakladatelé a obyvatelé:

Barman - CP  (zabráno: Bary)

Kolem barmana se točí celá Oáza. Barman je takový, jakého byste uprostřed hry čekali - barman ví, i když se neptá, jen jeho oušku občas nějaký ptáček zacvrliká a jeho oči nic neminou. Barman nabízí skromnou nabídku drinků, občas snad něco k jídlu, a pro zájemce ještě mnoho dalšího. Barmana není vhodné si naštvat - mohlo by se také štěstí obrátit proti vám.

Děvky

“Když v Báru houstne dým” aneb lekce přežití pro dámy v kostce.

Co si taková klasická slabá žena počne ve světě stiženém apokalypsou? Odpovědí na přežití je hláška “Udělám cokoli!” a veškeré její důsledky.
Tak se taky stalo, že se na Bar, který skýtá velké množství přiopilých pobudů, ze kterých se velmi snadno mámí peníze a informace, začalo nabalovat blíže nespecifikované množství konstruktivně uvažujících ziskuchtivých  žen. Barmanovi to přitáhne do Baru nějakého toho člověka navíc a tak se z původní myšlenky vyvinula celkem solidní symbióza.

Žid - CP  (zabráno: Kemper)

Lidé jsou velice přizpůsobiví, a i nedlouho po konci světa se našli přirozeně talentovaní obchodníci. Žid má všechno možné - často střelivo či jídlo, různé nástroje nebo suroviny, občas nějakou vzácnost nebo ještě fungující kousek nějakého stroje. Vše za svou cenu, samozřejmě. Žid má významnou pozici v Oáze a spolu s barmanem je vlastně jedním z jejích zakládajících členů.

Překupník - CP      (důraz na velmi kvalitnější RP, kostým odekvátní postavě, postava je primárně nebojového charakteru)

Postava v sáčku, zlatý řetěz okolo krku, několik zlatých zubů a spousta prstenů. Plná huba slibů a vychvalování zboží v jeho krámku, ale co za své peníze dostanete, to je otázkou...
Seznamte se s Překupníkem. Faktem však zůstává, že je to jeden ze dvou zdrojů spousty bordelu a semtam i nějakých užitečných věcí, jídla a munice v Oáze...

Šerif - CP     (důraz na velmi kvalitnější RP, kostým odpovídající postavě a její autoritě, kterou má vzbuzovat)

Když došlo k založení Oázy, bylo jasné, že nemůže být jen tak, nezabezpečená. Šerif je zákonem i soudcem v Oáze - jednak díky podpoře ostatních příslušníků Oázy, jednak díky svému tajnému skladu munice, ze kterého bohatě zásobuje sebe, své ochránce a nikoho jiného. 

Ochranka Šerifa

Spousta lidí se při příchodu do Oázy ptá, co tam dělají dva černí bojoví roboti ještě ze staré doby. Starousedlíci jim většinou se strojeným smíchem odpovídají, že se nejedná o roboty a rychle mění téma.
I když jsou někde uvnitř lidé, vrstvy pancířů, výztuh, hydraulických posilovačů, servomotorů a wetwaru zrychlujícího reflexy jim dávají zhruba stejnou bojovou efektivitu, ničivost a odolnost. V Oáze fungují jako šerifova osobní ochranka - jsou hrubí, neurvalí a s oblibou terorizují všechny okolo sebe, takže je lepší se jim klidit z cesty.

Jednička     (důraz na kvalitnější RP, kostým: černý pancíř/neprůstřelná vesta (+1/3), helma, co nejvíc badass vzhled)

Nezdá se, že by měl nějaké jméno - všichni mu říkají podle jeho označení - Jednička.

Dvojka      (důraz na kvalitnější RP, kostým: černý pancíř/neprůstřelná vesta (+1/3), helma, co nejvíc badass vzhled)

Dvojka je stejně mlčenlivý jako jeho kolega, jsou prakticky ve všem stejní, až na jednu věc...

Ochránci Oázy

Skupina ochrácnů přišla do Oázy až po jejím založení. Je to banda ostrechj hochů, která se zřejmě dříve jen tak potloukla Pustinou. Když ale přišli do Oázy Šerif jim dal nabídku, na kterou kývli. Od té doby je Oáza pod ochranou jejich kvérů, se kterými tidle týpci zacházejí fakt dobře.
Hlavním úkolem Ochránců je hlídat Oázu, aby v ní bylo bezpečno - chrátnit ji před případnými nájezdníky a nepustit dovnitř nikoho, kdo by sebou mohl přinášet potíže.

Velitel Ochráců Oázy (zabráno: Sleeper)    (důraz na kvalitní RP, kostým odpovídající charakteru postavy)

Ten největší krutodémon ze všech těch krutodémonů, který hlídaj perimetr Oázy. Jinak by jim přece nemoh velet, ne?

10 Ochránců Oázy     (průměrné RP, kostým: lepší post-apo voják)

Skupina ochrácnů přišla do Oázy již po jejím založení. Je to banda ostrechj hochů, která se zřejmě dříve jen tak potloukla Pustinou. Když ale přišli do Oázy, Šerif jim dal nabídku, na kterou kývli. Od té doby je Oáza pod ochranou jejich kvérů, se kterými tidle týpci zacházejí fakt dobře.
Hlavním úkolem Ochránců je hlídat Oázu, aby v ní bylo bezpečno - chrátnit ji před případnými nájezdníky a nepustit dovnitř nikoho, kdo by sebou mohl přinášet potíže.

Vědci

Ing. - CP

Hlavní veděc má společně s Šerifem v Oáze hlavní slovo. Společně rozhodují a řídí život Oázy, aby přežila v tomto krutém světě co nejdéle. Pravda je, že se s Šerifem ne vždy shodnou, takže to v jejich vztazích sem tam i trochu skřípe. Hlavní věděc ale má největší znalosti a zkušenosti s Bublinou - energetickým štítem, který Oázu chtání před virem. Díky tomu si zasluhuje respekt nejen svých vědeckých kolegů ale i zbylých obyvatel Oázy.

Doc. X

Doc. X má velké tendence inovovat. Ne zkoumat a vymýšlet nové - starších věcí už máme dostatek, teď jde jen o to je vylepšit! Nic není nikdy dost dobré, nic nestačí, všechno funguje hůř, než by mohlo.

Dr. Y

Člověk s čistým srdcem a svědomím. Proklíná svět, bohy a všechno, na co přijde za to, že musel skončit v tomhle nehostinném místě, ale když už tu je, tak je připraven se tomu postavit čelem a pomoct, kde se dá. Od počátku časů věda sloužila tomu, aby se všichni měli lépe, a to hodlá Dr. Y nejen udržet, ale i šířit dál.

Asistent Doc. X     (nadprůměrné RP)

Nadějný/á mladý/á vědátor/ka, přirozený talent, magnet na opačné pohlaví (pláště jsou sexy), no a pak přišla apokalypsa. Hledá, čím nahradit zkaženou budoucnost...

Asistent Dr. Y      (nadprůměrné RP)

Poslušný a milý asistent Dr. Y - vždyť co by si bez něj doktor počal? Společně se snaží udělat z Oázy lepší místo, zdá se ale, že žák brzy přeroste mistra a bůhví, kam se jejich výzkum zaměří dál.

Bublina

 

Mimo Oázu, ale stále ještě chráněny štítem žijí následující frakce:

Bruti

Bruti jsou velké, válečně založené brutální bytosti. Konstrukcí těla jsou podobni opům. Jejich kultura je primitivní, ač se u nich projevili lehké známky šamanismu a nejsou příliš inteligentníDo civilizovaných zemí pořádají ničivé nájezdy zvané "Waaagh!". Bruti milují boj, jsou velmi popudliví a stačí jim jen malá záminka, aby se hned hrnuli do bitvy. Jako svého vůdce vybrali nejsilnějšího z nich, protože jediné, před čím se skloní je větší fyzická síla. Zároveň se u nich však objevily určité sklony k uctívíní sofistikovanějších malých zařízení, které nechápou a díky tomuto tajemství je považují za kouzelné a uctívají. Čas od času při složitém rituálu obětují nějakého člověka, aby si mohli pochutnat na jeho mase.

Velký brut - CP     (důraz na kvalitní RP, kostým: viz.foto a ještě

lepší ;-) )

S Bruty se něco děje.
Šaman Akuzzab se odtrhl od kmene a odešel otravovat Přeživší.
Někteří členové kmene formují podivné skupinky a nábožně naslouchá přeinteligentnělému Zanzibarovi.
Poblíž výsostného území Brutů ze začíná rozrůstat Oáza, kam denně proudí víc a víc lidí. Vadí to Brutům? To Bruti neví, ale někdo by to měl rozhodnout...
Někteří by si jistě mohli myslet, že je Velký Brut již příliš starý a že by bylo záhodno na jeho místo najít někoho silnějšího, kdyby uměli myslet...

Brutí vědec Zanzibar   (zabráno: Tocoj)   (důraz na kvalitní RP, postava je především nebojového charakteru, kostým: kvalitní dle charakteru postavy)

Mezi tupými a primitivními Bruty je jeden, který se tomuto popisu notně vymyká. Zanzibara nedávno stvořili Vědci při jednom z nejpokročilejších lékařských zákroků po konci světa - transplantci mozku Brutovi. Nejenže je to operace v daných podmínkách dost nebezpečná, navíc jsou Bruti značně nedůvěřiví, zvlášť, když do nich někdo řeže pilkou.
Experiment se ale podařil a vznikl unikát - stvoření s hrudí jak kmen vzrostlého dubu, pažemi jak hydraulické písty a dvěma mozky schopnými přemýšlet rychleji a efektivněji, než jakýkoli jiný smrtelník: Brutí vědec Zanzibar...

Brutí šaman Akuzzab     (postava vhodná pro hráče s oblibou v intrikách a RP - rituály, proslovy...)

Brutí šaman byl vždy velmi uznávaným členem kmene. Tedy až do té doby, kdy většina jeho soukmenovců propadla vlivu Zanzibara a vykašlala se na Akuzzabovo blábolení o Klárce a nesmrtelném brutím vůdci Bazzukovi, který odletěl na “velká ohnivá mecha-lobo-šíp”.
Teď se naštvaně potlouká po Bublině a hledá někoho, koho by zajímalo jeho učení.

Brutí medik - Mudr Pudr     (průměrné RP, kostým odpovídající postavě)

Mudr Pudr se s věcma (lidma, zbraněma...) moc nepatlá. Nebo spíš, moc se s nima nesere. Amputovat? Jo, jo. Přišroubovat? Zubama. Přilepit? To radši přivázat ostnatým drátem..

Pankraac, Servaac a Bonifaac

Kdyby se někdo zabýval studiem Brutí tlupy, zjistil by, že v jejich řadách dochází k zajímavému přerozdělování rolí. Mimo jiné se vytvořila tato skupinka tří Brutů, kteří jsou spolu mnohem častěji, než s ostatními druhy.
Tento zasvěcený by měl pro tuto aktivitu jistě mnoho různých vysvětlení, například že se jedná o skupinku, k jejímuž vytvoření vedly Bruty pravděpodobně lehce pokroucené a zmatené rozmnožovací pudy...

Pankraac     (postava vhodná pro agresivní hráče a RP, kteří se nebojí konfliktu)

Servaac, Bonifaac - postavy nohsledů

 

Kašpaar, Melichaar a Baltazaar

Další z podivně zformovaných skupinek, které se mezi Bruty začaly objevovat. Je zajímavé, že v každé z těchto skupinek přebírá jeden z jejích členů dominantní funkci a ostatní ho následují a poslouchají jeho (často naprosto nesmyslné a náhodné) rady a příkazy. Je pravděpodobně, že se jedná o nějaké neznámé pudové chování Brutůl spojené s jejich hluboce zakořeněnými rituály.

Kašpaar       (postava vhodná pro agresivní hráče a RP, kteří se nebojí konfliktu)

Melichaar, Baltazaar - postavy nohsledů

Brutí otroci

Rrrrrrr [Lllllllll] a Řřřřřřř [Lzzzzzz]      (průměrné RP a aktivní přístup ke své roli, postava je hlavně nebojového charakteru)

Bruti mají ve zvyku semtam, čas od času, sežrat člověka. Někdy se ale také stane, že se jim z nějakého nepochopitelného důvodu zamane nechat si chyceného člověka jako otroka, vymyslet mu nové jméno a začít o něj pečovat jako svého domácího mazlíčka.
Vypadá to, že ze těch několik let se Řřřřřřř se svou situací již sžil a na rozdíl od novopečeného otroka Rrrrrrr si v pozici domácího mazlíčka libuje.

Otrokáři

Díky pádu civilizace není nikdo, kdo by zastával práva lidí. Kdokoli se tedy může během chvíle stát otrokem. Stačí, aby vás zajal někdo takový, jako Otrokáři.
Proslýchá se, že Otrokáři mají přístup k velkému množství Otrokářskýho shitu, kterým své oběti nadopují tak, že je poté bez odporu poslouchají.
Domovem Otrokářů je pustina, Oáze se z neznámých důvodů zatím vyhýbají.
Jedním z veřejných tajemství je, že se Otrokáři nenávidí s Bandity.
Někdo říká, že je tomu tak od té doby, kdy se oba gangy střetly při vybírání laboratoří bývalé chemičky, odkud si každý gang nakonec odnesl pouze polovinu vybavení, někdo zase tvrdí, že Banditi Otrokářům snižují zabíjením a obíráním lidí počty potenciálních obětí.
Další možností je, že svár má na svědomí konkurenční boj při prodeji drog, které jsou schopni Otrokáři od vyrabování chemičky vařit. Pokud si budete potřebovat šlehnout, určitě se u nich stavte, ale nezapomeňte si hlídat záda…

Kápo     (důraz na kvalitní RP, kostým: odpovídající charakteru a autoritě postavy)

Šéf bandy Otrokářů je tvrdej člověk bez jakejchkoli morálních zábran. Nevadí mu pohled na krev, mučení a žádnej druh násilí mu neni cizí.

Mrňous     (průměrné RP, kostým: a la post-apo punkerský Rider)

Tenhle človíček je ostatními často zesměšňován, mimo jiné pro svůj malý vzrůst a v gangu je spíš outsider, který se všem ostatním snaží zavděčit a ukázat.

Mrzák     (nadprůměrné RP, kostým: a la post-apo punkerský Rider)

Vyšinutej zmrzačenej magor, kterej si si místo v gangu vydobil svym zvrácenym a úchylnym smyslem pro humor.

Brácha     (průměrné RP, kostým: a la post-apo punkerský Rider)

Jedno z dvojčat, které byly u Otrokářů k vidění a všichni si je pořád pletli. Už nebudou. Proslýchá se totiž, že Bráchova Bráchu nedávno někdo sejmul...

Rum     (průměrné RP, kostým: a la post-apo punkerský Rider)

Rum, děvky a chlebíčky. Víno, ženy a zpěv. Zkrátka užívá života plnými doušky a nic moc nebere vážně. Až na to, aby na to měl.

Doktorskej     (nadprůměrné RP, kostým: a la post-apo punkerský Rider + řeznická krvavá zástěra)

Kdo jinej by se staral o otroky, prohlížel je a určoval jejich cenu? Doktor, kterej má taky tak trochu funkci řezníka, zubaře, chemika a ještě pár dalších.

 

Banditi

Nejjednodušší cesta jak po pádu civilizace zbohatnout je někoho okrást a pak se ho zbavit, pokud na to máte žaludek.
Zářným příkladem tohoto přístupu je gang Banditů z Pustiny, ve které tráví většinu času, i když do Oázy mají z nepochopitelných důvodů volný vstup.
Jedním z veřejných tajemství je, že se Bandité nenávidí s Otrokáři.
Někdo říká, že je tomu tak od té doby, kdy se oba gangy střetly při vybírání laboratoří bývalé chemičky, odkud si každý gang nakonec odnesl pouze polovinu vybavení, někdo zase tvrdí, že Otrokáři Banditům snižují zotročováním lidí počty potenciálních obětí.
Další možností je, že svár má na svědomí konkurenční boj při prodeji drog, které jsou schopni Banditi od vyrabování chemičky vařit. Pokud budete mít zálusk na Speed neboo Mutagen, určitě se u nich stavte, ale nezapomeňte si hlídat záda…

Kápo    (důraz na kvalitní RP, kostým odpovídající charakteru a autoritě postavy)

Divnej člověk, kterej se se přihrnul z pustiny, začal na sebe nabalovat svoloč nejhoršího kalibru a nakonec se stal jejím šéfem.

Mlátička     (průměrné RP, kostým: a la post-apo žoldák)

Je silný, velký a blbý. Většinu času se o něj stará Hlavička, kterého také poslouchá.

Hlavička     (průměrné RP, kostým: a la post-apo žoldák)

Malý, slabý a na hranici geniality. Většinu času se stará o Mlátičku. A také ho používá na špinavou práci, kterou sám nezvládá. Zkrátka symbioza.

Víno     (průměrné RP, kostým: a la post-apo žoldák)

Víno, ženy a zpěv. Rum, děvky a chlebíčky. Zkrátka užívá života plnými doušky a nic moc nebere vážně. Až na to, aby na to měl.

Pazour     (průměrné RP, kostým: a la post-apo žoldák)

Neustále strká pazoury tam, kam nemá a trpí prazvláštní zálibou ve sbírání věcí, které patří někomu jinému.

Doktorskej     (nadprůměrné RP, kostým: a la post-apo žoldák + lékařské propriety)

Gang by nemohl fungovat bez někoho, kdo se alespoň trochu stará o zranění jeho členů a především obstarává práci kolem varny drog.

 

Looteři

Looteři jsou hledači jídla, munice, vody, a všech dalších věcí, které by se mohly hodit. Prohledávájí svět zničený apokalypsou a přežívají ze dne na den.
Pohybují se pouze v malých, maximálně tříčlenných skupinkách - jinak by na sebe poutali příliš pozornosti a to nikdy nikomu nepřineslo nic dobrého.
Každý z nich má svůj příběh, svou cestu, která ho přivedla do Bubliny, ale každý ví, že by bylo velmi hloupé ji opouštět...

10 - 15 Looterů     (průměrné RP, odpovídající kostým, nutné vytvoření vlastné postavy při registraci)

3 Hipíci     (průměrné RP, odpovídající kostým)

V tomhle světě přežijou jen tvrďáci, i Chuck Norris by se zapotil - nebo snad ne? Zdá se, že Bublina je natolik bezpečné místo, že dalo vzniku těm nejnižším složkám společnosti, těm, kterým vaše babička říká narkomani. Jinými slovy, skupinka lidí, co se mají rádi a žijí v pohodičce, no stress.

Kazatel - CP     (důraz na kvalitní RP, kostým odpovídající postavě)

Nedávno přišel do této části pustiny. Málokdo s ním dokázal prohodil více než několik slov. Je jinej nebo lépe řečeno divnej. Neustále totiž mluví o správné víře a takových věcech....

Špinavec - CP     (důraz na kvalitní RP, kostým: a la bezdomovec, který rád přihne)

Špinavec je prostě abyčejný, kterému se proti vší pravděpodobnosti daří přežívat v apokalypsou zničeném světě. Jeho smrad se časem stal tak intenzivním, že si vyvinul vlastní osobnost, se kterou Špinavec často komunikuje a která se většinou nějaký čas zdržuje v místnosti i po jeho odchodu.

Bestiář

10-15 mutantů     (nadprůmerné RP, ideálně vlastní kostým, !!! NEPLATÍ REGISTRAČNÍ POPLATEK !!! )

Pustinou se potuluje spousta divných stvoření a hříček přírody, které často bývají pro poutníky smrtící. Jedná se především o mutanty, lidi a zvířata proměnění působením zmutovaného viru na monstra s jedinou touhou - nakazit co nejvíc dalších lidí...

Bestiář funguje jako organizátorský fond pro vytváření CP (především mutantů), kteří budou vysíláni do hry.